Üdvözöllek a most induló blogomon, ahol bepillantást nyerhetsz a műhelyemben folyó munkába, és ahol megosztom veled a veteránozás örömeit és esetleges buktatóit.
Üdvözöllek!
2012.04.25. 18:36 OldCarService.hu
5 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://oldcarservice.blog.hu/api/trackback/id/tr874473299
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Virago_1000 2013.02.13. 14:16:14
Hajra!
Csak legyen idod is mindig irogatni ide :)
Csak legyen idod is mindig irogatni ide :)
trainmodeller · http://www.trainmodeller.hu 2013.06.13. 08:03:18
Sok sikert a munkához!
A műhely maradt otthon vagy kiköltözött oda amit említettél?
A műhely maradt otthon vagy kiköltözött oda amit említettél?
Taki Győző 2013.09.13. 10:01:57
Üdvözöllek!
Szeretnék kérdezni egy két szakmai tanácsot a veterán motorokkal kapcsolatban. Mert van egy MZ ETS 250-es és egy MZ TS 125-ös fék problémával. A fékek fel vannak szabályozva de a fékhatás nem olyan amilyen volt.(több fékpofa ki lett próbálva) Mit ajánlanál e probléma orvoslására.
Szeretnék kérdezni egy két szakmai tanácsot a veterán motorokkal kapcsolatban. Mert van egy MZ ETS 250-es és egy MZ TS 125-ös fék problémával. A fékek fel vannak szabályozva de a fékhatás nem olyan amilyen volt.(több fékpofa ki lett próbálva) Mit ajánlanál e probléma orvoslására.
OldCarService.hu 2013.09.18. 09:17:57
@Taki Győző:
Üdvözlöm.
Mi a puhább fékbetétből a vastagabb 6 mm-est ragasztatjuk. A dob befűzve kerül felszabályozásra ehhez kell egy olyan esztergályos aki legalább 500 mm-t be tud fogni átmérőben. A fékbetétek és a fék kulcs közé 1-1,5 mm-es (típus és tapasztalat függő) lemezt teszünk mindkét betéthez és arra a méretre szabályozzuk amire a dob lett szabályozva.
A lemezek kivétele után így könnyen beszerelhető és amikor fékezéskor meg van az 1-1,5 mm nyitás a betét akkor kerek és teljes felületével találkozik a fékdobbal. Az így szabályozott fékekkel eddig nem volt baj. Másik probléma lehet a régi bovden ha a bovdenház rugalmas sok erő ott veszik el fékezéskor amikor összenyomódik.
Üdvözlettel: Szabó Tamás
Üdvözlöm.
Mi a puhább fékbetétből a vastagabb 6 mm-est ragasztatjuk. A dob befűzve kerül felszabályozásra ehhez kell egy olyan esztergályos aki legalább 500 mm-t be tud fogni átmérőben. A fékbetétek és a fék kulcs közé 1-1,5 mm-es (típus és tapasztalat függő) lemezt teszünk mindkét betéthez és arra a méretre szabályozzuk amire a dob lett szabályozva.
A lemezek kivétele után így könnyen beszerelhető és amikor fékezéskor meg van az 1-1,5 mm nyitás a betét akkor kerek és teljes felületével találkozik a fékdobbal. Az így szabályozott fékekkel eddig nem volt baj. Másik probléma lehet a régi bovden ha a bovdenház rugalmas sok erő ott veszik el fékezéskor amikor összenyomódik.
Üdvözlettel: Szabó Tamás
Taki Győző 2013.09.20. 21:46:18
Üdvözlöm!
Köszönöm a jó tanácsot a fékdob felesztergálására
már én is gondoltam de sajnos már nem él az aki
idáig csinálta keresnem kell másikat de majdcsak
lesz másik a 6-mm -es fékbetéttel még nem
találkoztam jelenleg egy vörös színűt használok
ami már el fogadható de nem a legjobb én sokszor
ragaszkodom a régi bovdenházhoz mert az ujjak olyan
szűkek hogy úgy érzem mintha rágódna a bovden.
Üdvözlettel: Taki Győző
Köszönöm a jó tanácsot a fékdob felesztergálására
már én is gondoltam de sajnos már nem él az aki
idáig csinálta keresnem kell másikat de majdcsak
lesz másik a 6-mm -es fékbetéttel még nem
találkoztam jelenleg egy vörös színűt használok
ami már el fogadható de nem a legjobb én sokszor
ragaszkodom a régi bovdenházhoz mert az ujjak olyan
szűkek hogy úgy érzem mintha rágódna a bovden.
Üdvözlettel: Taki Győző